Alumnia | December 2017
18425
post-template-default,single,single-post,postid-18425,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Wanneer de dagen korter en kouder worden is het fijn om met een kop thee een kijkje te nemen in dit magazine. Wat je dan leest creëert eigenlijk een nog fijnere bewustwording. Jij bent vanuit thuis klant en er is tegenwoordig niets meer waarvoor je je huis hoeft te verlaten. Wehkamp bezorgt je kleding aan huis terwijl je nog even snel je boodschappen bestelt bij die gele, blauwe of groene supermarkt. Later krijg je nog een enquête binnen van een bedrijf waar je van hun service gebruik gemaakt hebt. Zo zijn bedrijven constant bezig om te zorgen dat jij hen het meest waardeert.

In deze SCOPE vertelt Berry Veldhoen over organisaties die echt extra bezig zijn zodat jij als klant ze een 9 geeft. Een 9+ wellicht. Wehkamp en DOW laten daar vervolgens hun ideeën over los. Als derde dienstverlener staat een lease-concept in deze SCOPE. Een merk met de iconische blauwe band, Swapfiets. Nog een voorbeeld van iets waar je je huis niet voor uit hoeft. Al heb je er daarna natuurlijk niet erg veel aan als je er de frisse buitenlucht niet mee in gaat.

Naast het thema katern bieden de andere katernen ook genoeg leesvermaak. Zo is een alumnus van Technische Bedrijfskunde woonachtig in Brazilië en vertelt hij onder andere over zijn bedrijf die Europese start-ups ondersteund in het land. Ook biedt deze SCOPE een kijkje in de renovatie die momenteel gaande is om het oude hoofdgebouw van de campus om te toveren tot het zeer duurzame Atlas. Erg interessant.

Dan rest mij verder niets anders dan u veel leesplezier te wensen. U bent immers de klant van dit blad en zoals we allemaal weten; de klant, die is koning!

Ward Beekmans
Hoofdredacteur SCOPE